neděle 19. září 2010

Šusťáky ♥

Dneska jsem dostala jen tak od přítele šusťáky XDDDDDD Protože jsem mu asi půl roku denně brala jeho šusťáky. Protože miluju nosit šusťáky, je to nejpohodlnější věc na světě. On má pánský Lka nebo XLka nebocotoje a já mám dámský Ska, takže si představte jak chodím pořád v jeho. A to i po městě. Jsem šťastná úplně z nich a dneska v nich budu i spát, to se vyspíme♥

10 komentářů:

marilyn řekl(a)...

tyvole šusťáky jsem už neměla ani nepamatuju XD

cassidy řekl(a)...

F. je roztomilej :)

cassidy řekl(a)...

... a asi by mě zabil, kdyby to viděl / slyšel xD

Jane řekl(a)...

To je od něj pěkný! :)

Natalia Peréz řekl(a)...

:)))) no

takovou barvu jsem vůbec nečekala :DDD

Mary řekl(a)...

parádne!

Anonymní řekl(a)...

:))))wauu...ty jsi už uplne hubena jako!!! kolik proboha vazis?

Natalia Peréz řekl(a)...

mary :)))

anonymní, pořád stejně :) pohybuju se mezi 59 a 61 už 3 měsíce :) ale žeru a nicnedělám, tak to je dost blbý :)

Eva Liliana řekl(a)...

Fešnblog ty malá pípo :D:D:D

konzuela řekl(a)...

ja si pamatuju, že jako malá jsem je vždycky hrozně chtěla, ale teď si v tom neumim predstavit život:D. tobě seknou a velký věci jsou sexy